1. letnik *
št. | tema |
---|---|
1. | Uvod v TA: temeljna filozofija, področja uporabe. Struktura osebnosti: Ego stanja |
2. | Komunikacijski model ego stanj |
3. | Življenjski scenarij – 1. del |
4. | Življenjski scenarij – 2. del |
5. | Teorija potrditev |
6. | Transakcije |
7. | Psihološke igre |
8. | Čustva – 1. del |
9. | Čustva – 2. del |
10. | O. K. – starševstvo |
11. | O. K. – partnerstvo |
12. | Samosprejemanje |
2. letnik
št. | tema |
---|---|
1. | Patologija ego stanj |
2. | Simbioza |
3. | Osebnostne motnje in osebnostne adaptacije |
4. | Svetovalna in psihoterapevtska diagnostika |
5. | Načrtovanje in strategije svetovanja/psihoterapije (faze svetovalnega/psihoterapevtskega procesa) |
6. | Terapevtski odnos |
7. | Terapevtski dogovori |
8. | Terapija odraslega: dekontaminacija |
9. | Terapija odraslega: tehnike spreminjanja disfunkcionalnih prepričanj |
10. | Terapija odraslega: terapevtske naloge in eksperimenti |
3. letnik
št. | tema |
---|---|
1. | Delo s »težavnimi« ali nemotiviranimi klienti |
2. | Terapija Odraslega: Lingvistični metamodel |
3. | V. A. K. O. G. – Uvod v imaginacijske tehnike |
4. | Preokvirjanje (reframing) |
5. | Redefiniranje, konfrontacija in progresija |
6. | Skriptni (racket) sistem |
7. | Terapija Otroka: Terapevtska dovoljenja |
8. | Terapija Otroka: Regresivne in disociativne tehnike – 1. del |
9. | Terapija Otroka: Regresivne in disociativne tehnike – 2. del |
10. | Terapija Otroka: Dekonfuzija |
4. letnik
št. | tema |
---|---|
1. | Terapija Otroka: Redecision šola |
2. | Razvojne teorije v psihologiji in psihoterapiji |
3. | Terapija Otroka: Transfer in kontratransfer |
4. | Terapija Starša: Intervju s Staršem |
5. | Terapija Starša: Razvijanje sočutja do sebe; selfreparenting |
6. | Temeljni principi integrativne in relacijske TA |
7. | Igra vlog: TA in psihodrama |
8. | Travma in principi obravnave |
9. | Osnove partnerske terapije |
10. | Skupinska psihoterapija |
5. letnik
št. | tema |
---|---|
– | Supervizijska skupina enkrat na mesec |
*V 1. letniku izobraževanja vsaka delavnica šteje 6 izobraževalnih ur, v vseh naslednjih letnikih pa 8 izobraževalnih ur.